Handy Clock v4.09 S60v3 - سری ۶۰ ورژن ۳

 نسخه جدید نرم افزار Handy Clock که طرفدارای زیادی داره دارای امکاناتی نظیر ساعت  کشورهای مختلف جهان . تقویم . آلارم و ... غیره که با دانلود این نرم افزار چند نرم افزار کاربردی رو میتونید روی گوشی خود داشته باشید برنامه برای نصب احتیاج به ساین شدن دارد. 

 

دانلود با حجم(۹۸۳ کیلوبایت)

Handy Safe Pro v1.01.19 - سری ۶۰ ورژن ۳

نسخه جدید نرم افزار Handy Safe برای قفل گذاری بر روی قسمتهای مختلف گوشی که به تازگی منتشر شده  برای نصب احتیاج به ساین شدن دارد. 

 

دانلود با حجم(۶۲۹ کیلوبایت)

نرم افزار SMS Exporter v1.08 - نوکیا سری 60 ورژن 3

شاید برای شما پیش آمده باشد بر اثر شلوغ شدن Inbox مجبور به پاک کردن اس ام اس های خود شده باشید. اما با استفاده از نرم افزار SMS Exporter در عرض چند ثانیه می توانید در یک فایل Txt از تمامی اس ام اس های خود یک کپی بگیرید و همیشه در کنار خود داشته باشید. از دیگر مزایای این برنامه این است که اس ام اس های فارسی را هم بدون هیچ مشکلی در فونت ها ذخیره خواهد کرد. این نرم افزار برای گوشی های نگارش سوم از سیمبیان سری 60 عرضه شده است. 

 

دانلود با حجم(۲۶ کیلوبایت)

نرم افزار Sounds - نوکیا سری 60 ورژن 3

توسط نرم افزار حرفه ای Sounds می توانید در هنگام صحبت کردن با افراد ، خود را در موقیعت های محلی مختلفی قرار دهید و با استفاده از انواع صداهای موجود در این برنامه طرف مقابل را به اطمینان کامل برسانید! و یا به عبارتی ساده تر با استفاده از این برنامه میتوانید در هنگام صحبت کردن صداهای مختلفی را به گوش شنونده برسانید که میتواند در بسیاری از موارد مفید واقع گردد! این نرم افزار با گوشی های نگارش سوم از سیمبیان سری 60 سازگار است. 

  

دانلود با حجم(۲۵۴ کیلوبایت)

نرم افزار Auto Installer V1.00 Beta - سیمیبان سری 60 ورژن 3

حتما تا به حال برای شما پیش آمده است که با عوض کردن گوشی خود یا فرمت کردن حافظه گوشی تمامی نرم افزار ها و بازی های دلخواه تان پاک شده و از بین رفته اند و مجبور شده اید که دوباره تک تک آنها را به دست آورده و زمان زیادی را برای نصب آن ها تلف کنید. اما با استفاده از نرم افزار Auto Installer کافیست هر برنامه یا بازی را که می خواهید همگی آنها را در آدرس E:\ThinkChange بریزید و برنامه را اجرا کنید ، به همین سادگی تمامی فایل های شما به صورت اتوماتیک نصب خواهند شد. این برنامه از فایهای Sis , Jar پشتیبانی میکند و بر روی گوشی های سیمبیان سری 60 نگارش 3 قابل نصب می باشد. 

  

دانلود با حجم(۱۵ کیلوبایت)

ارسال پیامک مجازی

این برنامه برای ارسال (در واقع دریافت) پیامک به صورت صوری به کار می رود! شما می توانید به این نرم افزار که به زبان فارسی هم ترجمه شده است نام ، شماره ، پیام متن و زمان دریافت پیامکی را تعریف کنید تا در زمان تعیین شده این نرم افزار یک SMS را به Inbox شما ارسال کند و دیگران فکر خواهند کرد که شخصی که شما اسمش را قبلاً به برنامه تعریف کرده اید، واقعاً این پیام را برای شما ارسال کرده است! درضمن، چون این برنامه به صورت واقعی، هیچ پیامی را ارسال نمیکند؛ پس هزینه ای هم برای شما در بر نخواهد داشت. این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان سری 60 نگارش 3 عرضه شده است که می تواند در بسیاری از مواقع سودمند واقع شود. 

 
دانلود با حجم(۸۸ کیلوبایت)

نرم افزار ایران پلاک تحت فرمت جاوا

با استفاده از این نرم افزار می توانید از شماره پلاک ویژه هر استان و شهرستان با خبر شوید. این نسخه از نرم افزار دارای قابلیت جستجو می باشد. نرم افزار ایران پلاک توسط شرکت چهار نصل امواج تحت فرمت جاوا عرضه شده است و بر روی تمامی گوشی های موبایل قابل نصب و اجرا می باشد

دانلود با حجم(۷۲ کیلوبایت)

نرم افزار تشخیص جستجو شدن گوشی های توسط بلوتوٍث دیگران

با فعال نمودن نرم افزار Easy Jack در گوشی خود هنگامی که بلوتوث گوشی شما فعال باشد ، در صورت جستجو شدن گوشی شما توسط لرزش به شما هشدار می دهد . یکی دیگر از کارایی های این نرم افزار ارسال و دریافت پیام توسط بلوتوث است . قابل نصب بر روی گوشیهای سری 70

برای ثبت نرم افزار از کدهای زیر استفاده نمایید :
Email : freeware@easy-jack.co.uk
Register Code : 318dac5 

 

قابل نصب بر روی گوشی های :
نوکیا : 5700/5320Xpress Music
6110/ 6120/ 6121/ 6210Navigator/ 6220/ 6290
N71/ N73/ N78/ N75/ N81/ N81 8GB/ N82
N92/ N93/ N93I/ N95/ N95 8GB/ N96
E50/ E51/ E65/ E66/ E71  

دانلود با حجم(123 کیلوبایت)

مخفی کردن شماره ها از دفترچه تلفن با Hidden Contacts v1.01

با نصب این نرم افزار می توانید شماره های موجود در لیست دفترچه تلفن خود را مدیریت کنید و شماره های خصوصی خود را که مایل نیستید دیگران مشاهده کنند مخفی کنید . این نرم افزار دارای امنیت بسیار بالایی می باشد و شماره های انتخاب شده توسط شما به هیچ وجه قابل مشاهده نیستند و برای دسترسی می توانید پسورد تعریف کرده تا فقط در صورت وارد کردن پسورد شماره های مخفی نمایش داده شود .
همچنین با استفاده از تنظیمات نرم افزار می توانید برای پیام هایی که از شماره های مخفی شده ارسال شده و یا ارسال کرده اید قفل قرار دهید تا فقط با وارد کردن پسورد اجازه ی دسترسی به آنها را داشته باشید. برنامه برای نصب احتیاج به ساین شدن دارد. 

 

دانلود با حجم(558 کیلوبایت)

نرم افزار TTPOD v3.1.0 , پلیر زیبا برای نوکیا سری 60 ورژن 3

از موزیک پلیر موبایل خود خسته شده اید ؟ از یکنواخت بودن آن حس خوبی ندارید ؟

TTPOD پلیری بسیار زیبا و شیک با قابلیت های بالا این برنامه برای نوکیا سری ۶۰ ویرایش سوم و همچنین سایر گوشهای بهرمند از سیستم عامل میباشد. برنامه برای نصب احتیاج به ساین شدن دارد .

 

دانلود با حجم (۹۳۴ کیلوبایت)

برنامه امنیتی Killer Mobile SecureMe برای نوکیا سری 60 ورژن 3

برنامه امنیتی که در مواقعی که موبایل خود را در محلی جا گذاشتین یا دزدیده شده و یا گم کردیده اید میتواند حافظ اطلاعات شخصی شما باشد. این برنامه قدرتمند امکانات خیره کننده ای دارد که با نصب آن میتوانید آسوده خاطر تر باشید !
امکانات برنامه :
ـ قفل کردن گوشی از راه دور از طریق اس ام اس 
ـ اطلاع شما در صورت تعویض سیم کارت گوشی از طریق ارسال پیامک
ـ قفل کردن صفحه کلید و صفحه نمایش در صورت تعویض سیم کارت
ـ عدم نمایش مموری کارت از راه دور از طریق اس ام اس 
ـ پاکسازی اس ام اس ها از راه دور از طریق اس ام اس 
ـ مخفی کردن مخاطبان (دفترچه تلفن) از راه دور از طریق اس ام اس 
ـ مخفی کردن عکس های و موزیک و ویدئو های موجود در گالری از راه دور از طریق اس ام اس  

 

رمز پیش فرض برنامه چهار تا 5555 میباشد. 

دانلود با حجم (۳۴۹ کیلوبایت)

اس ام اس عید غدیر Sms

 به مناسبت عید غدیر مجموعه ی از اس ام اس (پیامک)برای تبریک این عید را آماده کرده ام.

 

توجه: خواندن اس ام اس تبریک عید غدیر در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

تم iphone - تم برای نوکیا سری 60 ویرایش 3

تم iphone برای گوشی های نوکیا سری 60 ویرایش 3 که این تم بسیار زیبا که دارای آیکون های زیبا می باشد 

  

دانلود با حجم(۴۴۸ کیلوبایت)

درخواستهای شما

در صورتی که دونبال نرم افزار خاص میگردید و در وبلاگ پیدا نمیکنید حتما به آرشیو ماهیانه ما یه سری بزنید اگر باز هم پیدا نکردید در صفحه نظرات و یا از طریق ایمیل درخواست دهید تا ظرف کمتر از 2 ساعت در وبلاگ قرار دهیم

برنامه smsblink.1.2 برای سری 60 ورژن 3 - هشدار اس ام اس و تماس

smsblink یادآور اس ام اس ها و تماس های دریافتی شماست !

وقتی اس ام اسی برایتان ارسال شده باشد و فراموش کرده باشید آن را بخوانید ، smsblink به شما یاد آوری میکند که پیامک یا تماسی داشته اید که البته هنوز آن را مشاهده نکرده اید...

این نرم افزار که برای سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۳ میباشد با چشمک زدن شما را با خبر میسازد!

به این ترتیب که وقتی اس ام اس یا تماس نا موفقی دارید و در زمان معینی که برای برنامه تعریف شده است آن ها را مشاهده نکنید صفحه نمایش موبایل شروع به چشمک زدن میکند و  این عمل باعث آگاهی شما از رویداد تازه ای در موبایل است. 

 

دانلود با حجم(۵۰ کیلوبایت)